Bilgi Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölümü İçin Tez Hazırlama Merkezi

Tez hazırlama merkezleri, fiyatları, aşamaları, örnekleri, nasıl yapılır, yazdırma ve danışmanlık

Bilgi Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölümü İçin Tez Hazırlama Merkezi

tez hazırlama merkezi

1996 yılında bir vakıf üniversitesi olarak eğitim hayatına başlamış olan Bilgi Üniversitesi, bugün birçok farklı bölümde lisansüstü çalışmalar gerçekleştirilmesi için tezli olarak eğitim gerçekleştirmektedir. Bu eğitim programlarından biri olarak halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim bölümü tercih edilebilir ve bu bölüm üzerinde uzmanlık sağlamak için eğitim çalışmalarına devam edilebilir. Bu bölümde uzmanlık elde eden kişiler; kamu kurumlarında, yerel yönetimlerde veya özel işletmelerde danışmanlık yapabilir, stratejik olarak iletişim yönetimini gerçekleştirebilir ve toplumsal iletişime katkı sağlayabilir.

Genel olarak halkla iletişim denildiğinde akla gelen başlıca hizmetlerden biri olarak kurumlarda ve işletmelerde tanıtım faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi, kurumun toplumsal noktada iletişiminin sağlanabilmesi ve iyi bir vizyona sahip olması akla gelmektedir. Yine yüksek lisans çalışmalarında da temel olarak bu şekilde bir yaklaşım sergilenirken, ama amaç daha profesyonel ve akademik nitelikte bir halkla ilişkiler yönetiminin elde edilmesidir. Örneğin, bu noktada yüksek lisans öğrencileri bir tez konusu olarak ayrı bir şekilde belirlenen bir maddeden faydalanabilirler. Belirlenmiş bu maddeye örnek olarak özel bir market işletmesinde sorunlu müşteriler ile ilgili yapılması gereken çalışmalar bir tez konusu olarak ele alınabilir. Bu tür bir tez konusu belirlendikten sonra firmamız öğrenciler için tez hazırlama merkezi olarak akademik nitelikte hizmet vermektedir.

Halkla İlişkiler Bölümü İçin Profesyonel Tez Hazırlama Merkezi

Bilgi Üniversitesi bünyesinde halkla ilişkiler bölümünde yüksek lisans çalışmaları gerçekleştiren öğrenciler, belirledikleri konu üzerinde çalışmalarını sağlamak için öncelikle okul dışında çalışma sağlamalıdırlar. Belirlenmiş bir süpermarket işletmesi veya yerel market işletmesi içerisinde halkla ilişkiler bölümü ile birlikte düzenli olarak incelemelerde ve gözlemlerde bulunulması ve işletmenin karşılaştığı sorunlu müşteriler karşısında uyguladığı yaklaşımların incelenmesi gerekir. Bu noktada görsel tecrübeye sahip olan yüksek lisans öğrencileri, sorunlu müşterilerin nasıl karşılaması gerektiği konusunda müşteri odaklı olarak çözüm ve yöntemler oluşturabilir. Bu konuda sosyolojik, psikolojik ve fizyolojik olarak birçok ayrıntının ele alınması ve çözüm noktası çıkarılması ile birlikte bir tez çalışması hazırlanması mümkündür. Bu tez çalışması için firmamız tez hazırlama merkezi olarak aktif bir hizmet sağlamaktadır.